woensdag 5 maart 2014

Labradoodle pup Elmo

De meeste mensen weten inmiddels wel dat ik twee labradoodles heb en dat ik helemaal weg ben van deze twee schatten van honden. Het zijn super beestjes met een geweldig karakter. Toen ik hoorde een vriendinnetje van mij een labradoodle zou krijgen kon ik niet wachten om haar nieuwe aanwinst voor de camera te krijgen.

Vandaag was kleine (12 weken jonge) Elmo in de studio voor een paar leuke schattige kiekjes. Niks is leuker dan puppy foto's, die moet je gewoon hebben vind ik. Dat geld voor alle hondeneigenaren. Als ze eenmaal volgroeid zijn dan veranderen ze niet meer zo, maar die puppy-look komt nooit meer terug. Heerlijk om die pluizenbolletjes vast te mogen leggen, al valt het natuurlijk niet mee om die wiebelkontjes te vangen. Maar uiteindelijk lukt het altijd!

Linda, Arco en Rick... veel plezier met jullie ontzettend fotogenieke en lieve hondje...

http://www.in2pictures.nl/?p=huisdieren-fotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten