donderdag 20 maart 2014

Combireportage deel 1 - Merel en David

Merel en David verwachten begin mei hun eerste kindje en ze zijn er voor mijn gevoel helemaal klaar voor. Een ontzettend leuk, jong en spontaan stel.
Merel heeft zich goed in de foto's verdiept door wat mooie voorbeelden op te zoeken. Ook had ze twee schattige knuffels meegenomen. En sorry Merel, maar ik ben zo verliefd geworden op die ene knuffel, dat ik het niet kon laten om juist die foto te kiezen. We hebben erg gelachen om deze foto, omdat de knuffel (genaamd Oenny, een unicef knuffel!) bijna tot leven lijkt te komen... ik vind het heerlijk om knuffeltjes te gebruiken bij fotoreportages... maar deze is wel heel leuk!

Naast deze foto hebben we nog een hele reeks aan leuke, mooie, romantische en stoere foto's gemaakt. Het was een super gezellige middag!

En over een poosje zie ik jullie weer terug met de baby! Ik ben heel benieuwd...

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#Zwangerschapsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten