zondag 16 maart 2014

Gezinsreportage Nasibe, Esat en Ayse Melek

Gisterenmiddag kwam er weer zo'n leuk gezin naar mijn studio. Mama Nasibe, papa Esat en dochtertje Ayse Melek van 17 maanden. Papa en mama maken zich een beetje druk of het goed komt met de foto's van hun dochtertje, omdat ze logischerwijs haar concentratie nog niet zo goed kan vast houden. Ik kan mij dat ook wel voorstellen, want als ouders zie je dat je kindje steeds de andere kant op loopt dan de bedoeling is. En dan heb je het gevoel dat het nooit wat kan zijn met de foto's. Ik zie echter vaak iets anders dan de ouders, ik zie de momenten waarop ze in mijn vizier is en lekker aan het keuvelen is. Dat zijn de momenten die ik het mooist vind... dan krijg je de meest echte foto's.

Maar als je dit prachtige meisje ziet dan kan het toch niet missen, want wat een beauty! Echt he... ze kan zo lief, ondeugend en soms heel verdrietig kijken. Maar de meeste tijd is ze eigenlijk heel gefocust op wat ze aan het doen is... en juist omdat ze dan vaak niet naar mij kijkt zijn de foto's juist dan het meest puur. Ik vind Ayse Melek geweldig, ze heeft zo'n mooie rustige uitstraling, een prachtig kindje...
Mama Nasibe had trouwens hele leuke accessoires meegebracht. Drie bossen rozen en twee babyfoto's van haar dochtertje.. hoe leuk dat ze met haar eigen foto op de foto staat. Oh ja.... en de wit, roze, gele tutu met bloem is een nieuw accessoire van de studio! Super leuk toch?

En ... paps en mams wat vinden we ervan! Dat heeft ze toch wel even goed gedaan he.. of niet soms?!

http://www.in2pictures.nl/?p=gezinsfotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten