donderdag 20 maart 2014

Fotoshoot Feestje Jill

Jill is twee jaar geleden geweest in de studio voor het feestje van Zoë. Zoë was er ook nu weer bij en nog twee meiden die toen ook al mee mochten doen. Nu ben ik normaal gesproken best wel goed in het onthouden van gezichten, maar ik herkende in eerste instantie echt geen van de meiden. Nu verandert er op deze leeftijd natuurlijk ook wel heel erg veel, dus dat stelt me gerust.... haha...
Naast drie vriendinnen had ze ook haar neef Yani (ik zal het wel verkeerd geschreven hebben... sorry, jani, janie, yanie, er zal er wel eentje goed zijn toch?). Maar wat deed ook hij ontzettend leuk mee zeg, hij stal de show met zijn gangsterlook! Helemaal top.

Maar dan even over Jill zelf... want tjee... die herkende ik echt niet, niet eens van de foto. Ze heeft inmiddels een bril... en op de foto had ze de vorige keer krullen... maar ondanks dat vond ik het lastig haar aan te wijzen. Jill, je bent een prachtige meid, zelfverzekerd en je kan enorm goed opmaken! Heel knap hoor, maar met zo'n mama is dat niet vreemd. Ik vond het leuk hoe jullie je eigen plan hadden gemaakt. De een zou de haren doen, de ander de make-up. Uiteindelijk loopt het toch altijd iets anders, maar de lol was er niet minder om...

En wat mij betreft mag je volgend jaar gewoon weer terug komen hoor... en dan een primeur... want over een poosje gaan we nieuwe achtergronden introduceren voor de fotoshoot feestjes. Dan gaan we het weer een beetje anders aanpakken. Dus... houdt de Facebook pagina in de gaten...

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index

http://www.facebook.com/in2pictures



Geen opmerkingen:

Een reactie posten