zaterdag 29 maart 2014

Fotoshoot Feestje Evy

Gisterenmiddag op de 12e verjaardag van Evy hebben we in de studio haar feestje gevierd. En wat nou zo leuk was aan dit feestje is dat ik alle kinderen ken. Ze zitten op dit moment nog allemaal op de Andries van der Vlerkschool, waar mijn kinderen ook met veel plezier op hebben gezeten. Een deel van hen heb ik al vaker gefotografeerd, super leuk om te zien hoe ze van kleine kinderen al flink onderweg zijn naar stoere tieners....

Evy is een prachtige blonde meid die met haar golvende haar en helder blauwe ogen wel echt de show steelt. Bovendien koos ze een echt perfect zittende jurk en bijpassende hakken. Wow, Eef... als papa dat ziet...

Maar alle meiden en jongens kozen iets wat ze mooi, leuk of stoer vonden. Milana en Nicole kozen dezelfde jurk, Indra wilde eigenlijk stoer maar ging voor een geweldige glitterjurk, Martijn en Sander droegen allebei een deel van het zelfde kostuum, de een het gilet de ander het jasje... super leuk.

Veel plezier met de foto's allemaal! Ik vond het erg leuk om jullie weer in mijn studio te hebben.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten