vrijdag 7 maart 2014

Combireportage deel 2 - Claire, Roy, Jules en Mylain

Het meisje wat sommige mama's wat onzeker gemaakt heeft (Jules genaamd) was vandaag weer terug. Nu denkt u wat een gekke openingszin... dat klopt, maar de vorige keer heb ik verteld over Jules haar unieke poseertalent terwijl ze nog maar twee jaar is (zie vorige blog: http://in2pictures.blogspot.nl/2014/01/combireportage-deel-1-met-claire-roy-en.html ). Andere moeders van meisjes van 2 vragen zich een beetje af hoe kan dat, want hun dochtertjes doet dat niet (of alleen thuis...). Nou moeders ik kan jullie gerust stellen, dat is heel normaal, want bijna alle meisjes van twee jaar zijn grenzen aan het verkennen en doen vaak juist niet wat er gevraagd wordt. En ook van al die andere kleine meisjes maak ik mooie foto's.
Maar Jules vind het gewoon allemaal heel erg leuk, dat foto's maken... zo ook vandaag weer... ik zeg de volgende Doutzen is geboren!
Maarrrrrr vandaag draaide het niet alleen om Jules, want ze heeft een broertje gekregen!

De prachtige Mylain lijkt als twee druppels water op zijn zus en heeft ook exact dezelfde haartint. En ook hij deed het voorbeeldig vandaag... al hadden we een wat lange aanloop nodig.

Het kleine poppenwiegje van Jules (dus niet van mij!!) leek te klein voor Mylain, maar nee hoor, hij paste er heel goed in. Toen hij eenmaal lag, viel hij in een hele diepe slaap die meer dan een uur geduurd heeft, hierdoor hebben we prachtige foto's van hem kunnen maken.

Claire en Roy, jullie mogen echt heeeeel erg trots zijn op jullie prachtige en super lieve kindjes! Ik heb weer genoten.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten