zaterdag 8 maart 2014

Combireportage deel 2 Rebecca, René en Joël

In december waren Rebecca en Rene al bij mij in de studio, toen samen met hun vrienden die iets eerder dan zij hun baby verwachten. Vriendin Mariska is op 19 februari uitgerekend en zij is op 14 februari (het mooiste valentijnscadeau ever...) bevallen, maar Rebecca die op 21 maart moest bevallen die beviel op de uitgerekende datum van haar vriendin Mariska... snappen we het nog?? Zij is dus ruim een maand te vroeg bevallen... dat is een verhaal of niet dan...

Maar eventjes hoor... hebben jullie al snel even naar het mannetje op de foto's gekeken. Echt waar... dit bestaat toch gewoon niet echt? Prachtige blonde lange haartjes, ieniemienie klein en zoooo schattig en zoet. Het gebeurt mij ook niet heel vaak dat ik nadat de voor de shoot beschikbare tijd voorbij is nog vraag of ik alsjeblieft nog een paar foto's extra mag schieten... vonden papa en mama niet erg trouwens hoor! haha..

Het leuke van de combishoot is dat je sommige dingen op een mooie manier kunt laten terugkomen, zoals de blauwe strik of zoals in de "schaduw" foto simpelweg het licht. Wat een heerlijke fotoshoot...

Dolgelukkig zijn ze met hun ondanks zijn vroege geboorte kerngezonde mannetje. Veel geluk met zijn drietjes, maar dat gaat vast wel lukken denk ik zo!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten