dinsdag 4 maart 2014

Kinderreportage met Shahzaib

Nog even laat op de avond op de valreep. Ik vergeet bijna te bloggen over mijn geweldig leuke shoot van vanmiddag. De mama van Shahzaib heeft vorig jaar vlak na zijn geboorte een cadeaubon gekregen voor een fotoshoot van haar zoontje. Hij werd veel te vroeg geboren en ze bewaarde de fotoshoot tot hij een beetje groter zou zijn. Nu is hij bijna 1 en nu mocht hij op de foto. Het is een prachtig mannetje met gitzwarte haartjes en een lach die de zon laat schijnen. Deze lach wil mama liever voor haar zelf houden en dus plaats ik geen foto van Shahzaib, maar ik kan wel melden dat ik genoten heb van het mannetje en dat ik nog meer ga genieten wanneer ik zijn hele album ga doorlopen voor de nabewerking. Wat een beauty! 


Http://www.facebook.com/in2pictures

Geen opmerkingen:

Een reactie posten