zaterdag 1 maart 2014

Combireportage deel 1 Dionne en Michael

Vanochtend vroeg heb ik Dionne en Michael gefotografeerd. Zij verwachten dit jaar papa en mama te worden van een meisje.... Dionne en Michael dragen ook een bijzonder verhaal met zich mee, zoals iedereen eigenlijk. Alleen is het verhaal van de een toch altijd net iets anders dan het verhaal van de ander. Dit verhaal zal mij nog wel even bij blijven. Maar laat ik het er voor hier maar even op houden dat dit stel zielsgelukkig is met deze zwangerschap.

Ook zijn ze Disney fan, niet zo gek want Disney is natuurlijk een geweldig mooi, lief en romantisch concept. Bovendien ben ik zelf ook jarenlang fan geweest van Disney en alles daar omheen. Toen ik een quote zocht voor bij de foto met het kettinkje hoefde ik ook niet lang na te denken. Dat moest en zou een Winnie the Pooh-wisdom worden... die zijn er genoeg, de ene quote nog liever en oprechter dan de ander. Maar de een van de eerste quotes die ik vond was deze en ik wist meteen dat ik klaar was....

Lieve Dionne en Michael heel veel geluk met jullie zwangerschap gewenst en ik kan niet wachten om jullie ergens in mei terug te zien met jullie mooie meisje.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten