vrijdag 21 maart 2014

Baby Finn, zus Olivia en neefje Thimo

Finn is pas twee weekjes jong en nu al mag hij als een echt fotomodel op de foto... wat is dat toch heerlijk werken met die hele kleine baby's... ze zijn nog ontzettend flexibel en slapen graag. Finn was echt een voorbeeld baby, hij vond heel veel goed en met af en toe een kleine pauze hield hij het prima vol. Zijn zusje Olivia heb ik 1,5 jaar geleden ook mogen fotograferen, zij was toen ongeveer zo jong als Finn nu en ook neefje Thimo is al eerder bij mij geweest.

Olivia gaf zomaar een aantal cadeautjes weg aan haar papa en mama... en met cadeautjes bedoel ik kleine geluksmomentjes die ik vast mag leggen. Op haar leeftijd is het niet altijd mogelijk om een door mij of de ouders bedacht idee door te voeren, simpelweg omdat de kindjes daar niet altijd zin in hebben. Maar als je ze hun gang laat gaan komt het vaak goed. Zo ook vandaag weer.. Olivia wandelde twee keer op het perfecte moment de foto in en het enige wat ik hoefde te doen is klikken...

De gezinsfoto die ik hieronder gekozen heb, daar wordt ik enorm blij van. Frans schatte de situatie heel goed in en dook ineens naar rechts terwijl Olivia linksom bleef kijken... Iedereen staat er zo vrolijk op, dat ik hier oprecht heel blij van wordt... Daarom koos ik deze foto, boven de andere ook heel mooie, maar serieuzere foto's.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#Newborn-fotografie

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten