woensdag 5 maart 2014

Combireportage deel 1, Zuleica, Erondino en Selina

Vandaag kwam Zuleica naar mijn studio om haar zwangerschap te laten fotograferen. Toen ik haar uitgerekende datum zag dacht ik dat ze vast een tikfoutje had gemaakt. Maar nee, ze is echt over precies 14 dagen uitgerekend. Ze heeft ondanks dat ze al heel ver is nog steeds een hele mooie buik.

Dochtertje Selina is 1 jaar en 9 maanden oud en die was helemaal weg van alles in mijn studio. Dat is natuurlijk heel erg prettig, want ze voelde zich meteen thuis. Het had echter ook een valkuil. Alles is mooi, dus waarom zou je je focussen op wat papa en mama (of ik) willen.... het viel dan ook niet mee om Selina te verleiden om zo nu en dan even bij mama's buik te gaan kijken. Maar we hebben heel erg ons best gedaan om toch wat mooie plaatjes met Selina te schieten en tot mijn eigen verbazing zat onderstaande "zwart-wit" foto van haar er bij... wat een plaatje, al zeg ik het zelf.

Het was wel druk voor de papa, maar vooral de mama van Selina, omdat het enigszins chaotisch verliep. Maar waarschijnlijk liggen in ieder geval Selina en mama thuis al lekker op bed om even bij te komen en misschien papa zelfs ook wel!  Dus welterusten voor nu, maar geniet vanavond maar even van jullie toch wel heel erg leuke voorproefjes...!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten