dinsdag 31 oktober 2017

Combi 2 Carlo, Angela en Owen

Nog geen vier weken geleden schoot ik de zwangerschaps-fotoshoot van Angela en Carlo. Niet wetende dat zij een week later al hun zoontje in hun armen konden sluiten. Eigenlijk had kleine Owen pas volgende week geboren moeten worden, maar nu heb ik hem dus al voor zijn uitgerekende datum gefotografeerd!

Hij vond het wel mooi geweest en wilde nu wel eens weten wie zijn papa en mama waren. Op 12 oktober. Precies 7 dagen na de fotoshoot kwam hij ter wereld. Hij moest nog eventjes in het ziekenhuis blijven voor de zekerheid, maar al snel mocht hij toch samen met zijn lieve papa en mama naar huis.

Hij kwam vanochtend slapend de studio binnen en daarom kozen wij ervoor om te beginnen met een paar foto's zonder kleertjes. Die zijn altijd zo schattig en puur als de baby slaapt. Owen was super relaxt net als zijn ouders en de fotoshoot liep dan ook op rolletjes. Zonder enige problemen konden we in een rustig tempo, zonder hem te veel te belasten door gaan. Stap voor stap schoot ik de ene na de andere mooie foto. Ik kan met recht zeggen dat er niet één foto mislukt is in deze serie. Wat een heerlijke sfeer. Dat is toch ook wel een groot voordeel als je elkaar zo goed kent. Er is 100% vertrouwen en dat geeft rust.

Na een paar prachtige gezinsfoto's, fotografeerde ik de schattige kleine details van Owen, zijn rossige haartjes, zijn schattige oortjes, zijn lieve (nu al charmante) lachje, zijn kleine lichte wimpertjes. Alles mag vastgelegd worden.
Na de detailfoto's hebben we hem weer aangekleed en maakten we de combifoto waarop Angela in haar weerspiegeling nog zwanger is en aan de bovenkant van de foto ligt ze met Owen op haar buik. Hoe mooi blijven deze foto's toch om te maken. Heerlijk echt. We schoten nog een paar mooie combi foto's, maar die kan ik niet allemaal delen, aangezien ik al een foto meer in het voorproefje heb dan normaal. Sorry, maar ik kon niet kiezen.
Want die prachtige gezinsfoto kon ik toch ook beslist niet weglaten.

Lieve lieve Carlo en Angela, ik wens jullie heel erg veel liefde en geluk toe samen met jullie prachtige kleine mannetje! Carlo, ik heb begrepen dat je in populariteit in huize Oostlander een stapje terug moet doen en plaats moet maken voor deze nieuwe man in het leven van je vrouw. Maar volgens mij ben jij net zo verliefd op Owen als zij, dus ik denk dat het haar vergeven is.

Veel geluk!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten