woensdag 4 oktober 2017

Gezinsreportage met Mariska, Ramon, Celina en Kayleigh

Gisteren mocht ik alweer een gezin fotograferen met een klein babytje erbij. Het gezin van Mariska en Ramon is onlangs uitgebreid met een tweede dochtertje. Het kleine meisje heet Kayleigh en haar grote zus heet Celina.

Kayleigh begint slapend maar wordt al vrij snel wakker. Nadat ze een flesje heeft gedronken is er weer helemaal klaar voor. Ze doet het ontzettend goed. Net als haar grote Celina trouwens. Zij mocht op een stoeltje zitten en haar zusje vasthouden en dat was best wel spannend, maar ze deed het fantastisch! En uiteraard zaten papa en mama heel erg dichtbij om Celina te helpen waar dat nooit was.

Ik heb ervoor gekozen om een leuke collage te maken van de meisjes met een aantal detailfoto's. Ik wordt daar altijd zo blij van. Het is toch heerlijk om twee van die mooie meisjes te hebben. En ik kan het weten want ik heb er zelf ook twee.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten