dinsdag 3 oktober 2017

Gezinsreportage met Natascha, Mark, Yesse en baby Joey

Afgelopen zaterdag heb ik nog twee fotoshoots mogen verzorgen, alleen had ik nog geen tijd gehad om de blog online te zetten. Dus bij deze de tweede fotoshoot van zaterdag.

Het gezin van Natascha en Mark is onlangs uitgebreid met een tweede zoontje genaamd Joey. Yesse is de grote broer en hij is enorm blij met zijn broertje. Hij is de hele tijd kusjes aan het geven en aan het kroelen. Foto's maken is hij op zich niet zo'n fan van, maar gelukkig wil hij mij wel vaak helpen om Joey even goed neer te leggen of eventjes te ondersteunen, dus dat is natuurlijk heel erg fijn.
De kusjes volgen dan vanzelf.

Kleine Joey is zo'n poppetje. Hij vond in zijn blootje liggen in eerste instantie niet perse gelijk fijn, maar toen ik hem daarna in een zacht kleedje legde zag je hem genieten. Helemaal toen ik hem een beetje toedekte. Hij pakte met zijn twee kleine handjes het kleedje stevig vast om het helemaal lekker over hem heen te trekken en niet meer los te laten. Zo schattig.

Slapen was hij in eerste instantie niet echt van plan, maar na even volhouden is het mama en mij toch gelukt om hem ook nog eventje slapend te fotograferen. Wat een heerlijke fotoshoot.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten