maandag 23 oktober 2017

Djaydenn is bijna 6

Djaydenn is ook weer zo'n kindje die ik ieder jaar mag fotograferen. Je ziet hem echt zo hard groeien, niet normaal. Mama Jo-Ann bedacht een super gaaf idee. Ieder jaar gaat het zelfde overhemd mee, herenmaat M/L. Vanzelfsprekend is dit overhemd veel te groot. Maar ieder jaar gaat het een klein beetje beter passen. Nu kwamen zijn knieën al onder het overhemd uit. De collage hiervan van de eerste vijf jaar zal ik later posten. Voor nu alleen een ingezoomde versie van Djaydenn in zijn overhemd. Gewoon omdat hij daar zo ontzettend lief kijkt.

Hij weet wat er van hem verwacht wordt en wilde snel beginnen. Ik kreeg een breakdance demonstratie, net als ieder jaar en ieder jaar lukt het hem steeds beter! 
Maar hij is zeker niet klein meer. Sterker nog, hij voelt zich een beetje te groot voor sommige dingen. En dat is ook logisch. Kleine kindjes worden groot en daar moet je rekening mee houden. Daarom worden de foto's steeds meer zonder poespas en meer basic. 

Lieve Djaydenn wat was je weer een zonnestraaltje in de studio. Ik heb van je genoten. 
Ik vraag mij af hoe lang hij het nog leuk gaat vinden zo'n lange fotoshoot. Wellicht dat ze de komende jaren wat ingekort worden. Uiteindelijk wipt hij "hopelijk nog steeds" eventjes binnen voor een nieuwe overhemdfoto. Het zou toch mooi zijn als we deze serie in ieder geval tot ongeveer zijn 15e kunnen voltooien. De eerste 5 portretten hebben we in ieder geval al gemaakt.
Maar later meer daarover. Eerst maar even deze drie heerlijke plaatjes.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten