zondag 8 oktober 2017

Zwangerschapsreportage Kristel

Gisterochtend ben ik de dag begonnen met de zwangerschap van Kristel. Ik mocht haar gezin al eerder fotograferen, maar nu staan ze op het punt het gezin weer wat uit te breiden.

Hun dochtertje speelde een grote rol tijdens de fotoshoot. Ze is nu immers nog alleen maar over niet al te lange tijd wordt ze grote zus en dan zal de aandacht verdeeld moeten gaan worden. Maar ik denk zomaar dat dat best goed komt met deze kleine dame. Want ook al weet ze heel goed te vertellen wat ze wil, ze is ook wel heel erg lief. Ze kroelt met mama's buik, kan lekker dollen met papa en trekt dezelfde strakke glimlach als papa als daarom gevraagd wordt!! Haha... dat is gelijk de reden waarom ik bijna nooit vraag aan een kind of ze willen lachen, want dan krijg je de ingestudeerde glimlach en niet de echte. Gelukkig zijn er momentjes genoeg waarop ze echt blij is en dus ook echt lacht. De fotoshoot was kort maar krachtig en we hebben alles kunnen doen wat ze graag wilden.

Thanks dat ik jullie gezin opnieuw mocht fotograferen. Ik kan niet wachten om weer in de herhaling te gaan maar dan voor de gezinsversie met vier personen!!

Geen foto's deze keer bij de blog, maar geloof mij maar als ik zeg dat de foto's leuk zijn. Dit gezin is namelijk altijd zo heerlijk zichzelf bij mij in de studio en houdt van een gekkigheidje tussendoor en ik ook, dus dat komt altijd goed!

https://www.in2pictures.nl/c-3871908/zwangerschapsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten