dinsdag 3 oktober 2017

Gezinsreportage met Reinier, Quirina, Caitlyn en Daisy

En zaterdag mocht ik nog een gezin fotograferen wat onlangs gezinsuitbreiding heeft gehad. Dit keer heeft het gezin alleen niet twee zoons, maar twee dochters. De meisjes heten Caitlyn en Daisy. Caitlyn mocht ik ook fotograferen toen ze nog maar een baby was en ook al een keertje toen haar moeder nog in verwachting was van Daisy. Nu is Daisy geboren en dus wordt het tijd voor een nieuwe gezinsfoto.

Daisy is een prachtig klein meisje met hele mooie donkere oogjes. Of dat zo blijft dat is nog afwachten, haar zus heeft immers hele mooie blauwe ogen, dus het kan alle kanten nog op.

Ik zit nu ineens te verzinnen, ik schreef bij het vorige gezin dat de baby niet zo goed in slaap wilde vallen, maar ik twijfel ineens of dat nou wel zo was of dat het baby Daisy was die niet zo lekker in slaap viel. Maar maakt ook niet uit, bij beide baby's is het uiteindelijk wel gelukt en daar gaat het om. Nu maakt het mij sowieso niet uit of een baby slaapt of niet, zolang de baby tevreden is dan ben ik dat ook. Ze zijn leuk als slapen maar net zo leuk als ze wakker zijn. 

Ook Caitlyn deed geweldig goed mee en ook met deze zusjes hebben we prachtige foto's samen kunnen schieten. Oh oh wat houd ik toch van mijn werk. Als dingen lukken dan wordt je daar blij van.

Lieve Reinier en Quirina, veel geluk met jullie mooie gezinnetje!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten