maandag 6 november 2017

Gezinsreportage Claudia, Remar, Davira, Dibbes en opa

Afgelopen zaterdag was het weer tijd voor de jaarlijkse fotoshoot van Rémar en Davira. Ik mag deze tweeling al fotograferen vanaf hun geboorte en ieder jaar is het weer een feestje. Mama Claudia heeft dit keer een extra gezinslid meegenomen. Hun gezin is namelijk uitgebreid met een super schattige Goldendoodle genaamd Dibbes! Hij is nog steeds een pup maar nu al een flinkerd. Hij is ontzettend enthousiast, prachtig en heel lief.
Traditiegetrouw is opa er ook bij. Hij helpt met alles en natuurlijk gaat hij er ook altijd even bij op de foto.
Ieder jaar maken we een foto met een tweelingshirt aan, dat is in dit gezin het terugkerende item.
De grap bij dit soort fotoshoots is dat de kinderen mij zo goed kennen en nog weten wat we het jaar ervoor hebben gedaan. Zo vroeg Davira om de schommel, omdat ze dat nog wist van vorig jaar en ik ben bang dat ze volgend jaar ook niet naar huis willen zonder ijsje, aangezien we daar dit jaar mee afgesloten hebben. Heerlijke vieze monden foto's zijn het geworden, kinderen zoals kinderen zijn. Dat is waar ik voor sta.

Toen ik over kerst begon (ieder jaar maken we ook een kerstfoto) vroegen ze gelijk om de sneeuwvlokken! Ze komen zelf met ideeën aan en dit jaar zitten ze heel erg in de fase van gekke gezichten trekken met de bijbehorende "vieze" woorden. Zo leuk om de ontwikkeling van kinderen mee te maken.

Bedankt Claudia dat ik dit weer mocht doen voor jullie!
Als dank heb ik er ook even een collage bijgedaan, vanaf de geboorte tot nu.

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten