vrijdag 13 mei 2016

Newborn Indy en zus Emma

Vanochtend mocht ik kleine Indy fotograferen. Zij is niet geheel toevallig het nichtje van Heidi waarvan ik gisteren nog een trouwfoto postte met haar zoontje.

Omdat het gezin onlangs is uitgebreid wilden ze heel graag een fotoshoot. Kleine Indy werd aardig vertroeteld door grote zus Emma. Indy was heel tevreden en rustig, alleen toen ze honger had liet ze dat even merken, maar verder hadden we geen kind aan haar. Zo makkelijk!
Grote zus Emma is twee en dat is altijd wat lastiger maar verbazend genoeg piekte ze op exact de juiste momenten waardoor we een serie geweldige foto's hebben kunnen schieten. Emma is dol op haar zusje dus dat is altijd handig. Kusjes geeft ze graag... aan Indy dan... want mama Wendy kreeg mooi niks. We hebben dan wel geen kusje met mama gefotografeerd, we hebben wel een andere hele lieve foto te pakken!

Ook papa Ronald was geweldig, als een volleerde papa verschoond hij luiers en knuffelt hij er op los. Dat alles nu definitief roze is... tja, daar heeft ie zich maar bij neer gelegd. Al het getut vind hij eigenlijk niks, maar hé... als trotse papa stapt hij daar moeiteloos overheen. Geweldig.

Wendy houdt van romantische plaatjes, met twinkels, vleugels, de hele rataplan... nou dat heb ik dus gedaan! En? Leuk? Ik vind het super schattig.

Veel geluk met jullie leuke gezinnetje en hopelijk zie ik jullie nog eens.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten