woensdag 4 mei 2016

Combi deel 1 met Vera en Georg

En daarna fotografeerde ik vanmiddag Vera en Georg. Vera heeft al best een flinke buik, die echt alleen maar aan de voorkant zit. Van achter kun je amper zien dat ze zwanger is. Toen ze vertelde dat ze eind juni pas uitgerekend is dacht ik wel even.... zo... en dat met al best een flink ronde buik. Maar alles werd verklaard door de boodschap dat ze niet 1 maar 2 baby's verwachten. Twee jongetjes om precies te zijn. Maar Vera mag dan wat gebruikelijke zwangerschapsongemakken ervaren en zo nu en dan (zoals ze zelf zegt) "topzwaar" zijn, ze is echt nog superfit. "Moet ik zitten of liggen, maakt niet uit, dat gaat nog best." En dat was ook echt zo. Al geloof ik best dat ze vanavond lekker met de beentjes omhoog zit.

En dan Georg, wat een leuke man. We hebben enorm gelachen en er werden de nodige geintjes over en weer gemaakt. Heerlijk echt. Hij vond alles best, hij vroeg bij alles mijn advies en ging volledig mee in alles zodat er mooie plaatjes geschoten konden worden.

En ik kan wel huppelen van vreugde dat ik straks ook hun twee zoontjes mag fotograferen. Ik ben zo dol op tweelingen. Echt super leuk. Ik kan niet wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten