vrijdag 20 mei 2016

Combireportage deel 1 met Priscilla en Wouter

Vanmiddag heb ik zo'n ontzettend leuke zwangerschapsreportage mogen schieten. Priscilla en Wouter kwamen naar mijn studio om deze prachtige fase in hun leven te laten vastleggen. Ze gaven aan dat ze heel erg houden van de kleurrijke vrolijke en frisse foto's. Zwarte donkere achtergronden hoeven niet zo nodig. Uit de koffer kwamen dan ook vele roze accessoires en leuke kledingstukken. Tijdens het uitpakken kwam er een pakje voorbij wat mij onmiddellijk deed denken aan de oude Amerikaanse pin-up fotografie en dat bedoel ik in de meest positieve en vrolijke zin van het woord. Mooie vrouwen in lingerie/schaars gekleed en altijd met vintage-accessoires in beeld. Frisse kleuren, vaak pastels... heb je het beeld...? Ze hadden in eerste instantie geen idee wat ik bedoelde maar toen ik een voorbeeld opzocht en het liet zien, waren ze meteen om. Dat gaan we doen. Gewoon eentje... om even lekker gek te doen. Moet kunnen en ik houd ervan.

We hebben enorm gelachen en heel veel mooie, leuke en dus vooral vrolijke foto's geschoten. De meest sobere foto is de laatste in deze serie van 3. Maar even hoor... hoe mooi is Priscilla... had ik maar 1 zo'n been!!!! Haha...

Lieve Priscilla en Wouter, ik kan niet wachten om jullie kleine meisje te mogen fotograferen over een aantal weken!

http://www.in2pictures.nl/c-3372646/zwangerschapsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten