woensdag 4 mei 2016

Combi2 Nikita Bill Don en Jax

Vandaag mocht ik opnieuw Nikita en Bill fotograferen. Het was bepaald niet de eerste keer dat ik hen voor de camera had. Ook de zwangerschap en newbornreportage van Don mocht ik fotograferen. Nu is hun tweede zoontje Jax geboren en zo is dit lieve maar stoere gezin compleet met twee prachtige zoons.

Don is een enorm trotse grote broer, hij kust en knuffelt hem achter elkaar. Hij zal zijn broertje ten alle tijde beschermen en juist daarom vind ik de eerste foto zo mooi. Hij hangt over Jax over heen met een attitude van... hij is mijn broertje en je moet eerst langs mij wil je hem zomaar knuffelen. Prachtig. Lieve Don, je bent een super grote broer, wat zal Jax later (en nu ook al) blij zijn met jou.
En lieve Jax wat ben jij een super rustige lieve en grote kleine broer in dit gezin. Je vond het allemaal wel prima.  We hebben best veel kunnen doen en toen was hij echt moe. Nog even mocht ik hem slapend fotograferen en daarom hebben we hem met rust gelaten.

Nikita en Bill, bedankt weer voor het vertrouwen.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures










Geen opmerkingen:

Een reactie posten