zaterdag 14 mei 2016

Gezinsreportage familie Franke

Vanochtend keek ik in mijn agenda en zag dat ik als eerste de familie Franke mocht fotograferen. Het gezin bestaat uit papa, mama, grote broer Ruben en Sarah en Michiel. De tweeling Sarah en Michiel is nu twee jaar oud en toen ik dat las dacht ik wel eventjes oei... twee jaar kan soms een moeilijke leeftijd zijn namelijk en dan in tweevoud. Maar nee hoor, helemaal geen probleem. Tweelingen zijn namelijk bijna altijd enorm op elkaar ingespeeld. Ze kennen elkaar als geen ander en kunnen ook veel van elkaar hebben.  Bovendien doen ze elkaar graag na. Grote broer Ruben had de rol van mijn hulpje op zich genomen en deed goed zijn best om zijn broer en zus te helpen om leuk op de foto te staan. Dat hij daar dan zelf graag gekke gezichten bij wilde trekken dat snap ik best. Maar gelukkig kon hij ook super mooi lachen of gewoon heel mooi neutraal kijken. Prachtige kinderen zijn het stuk voor stuk.

Mama vond de grote ogen foto's zo mooi en daarom heb ik van alledrie een mooie close-up geschoten. Als je die drie foto's dan weer combineert heb je een super mooi eindresultaat.

De gezinsfoto's waren een uitdaging, want dan is het de bedoeling dat vijf personen tegelijkertijd naar de camera kijken. De kinderen zijn dan vaak een afleiding voor de ouders, maar ook dat is goed gelukt. Kortom, het was een intensieve maar ontzettend gezellige fotoshoot die ik afsloot met een knuffeltje van het jongste dametje. Zo lief.

Het lijkt mij super leuk om jullie nog een keer te mogen fotograferen als de kinderen weer een beetje gegroeid zijn. Ze zijn nu al zo leuk, dus dat kan alleen maar beter worden.

http://www.in2pictures.nl/?p=gezinsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten