zaterdag 26 maart 2016

Pre-Wedding shoot Carlo en Angela

Op 10 juni dit jaar zullen Carlo en Angela elkaar het ja-woord geven en wat een geluk... wij mogen daar bij zijn!

Vandaag zijn ze bij mij in de fotostudio voor een pre-wedding fotoshoot. Super leuk natuurlijk want op die manier leren we elkaar nog beter kennen. Angela ken ik eigenlijk al heel lang, maar Carlo heb ik nog niet zo vaak gezien. Hij heeft ook geen idee hoe dat gaat zo'n fotoshoot en dan is het best wel fijn om even voor de bruiloft een beetje te oefenen. Wat dan zo leuk is, is dat het allemaal wel mee blijkt te vallen. Hij was bang voor geforceerde lachjes, maar die heb ik niet gezien. Het ging zo'n beetje als vanzelf. Dus met nu nog meer vertrouwen kunnen Carlo en Angela straks aan hun huwelijksdag beginnen.

Ook wij kunnen niet wachten want als ik het allemaal zo hoor dan wordt het een hele leuke dag. Wij hebben er nu al zin in!

Lieve Carlo en Angela, succes met het aftellen naar jullie dag! Wij doen met jullie mee.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten