dinsdag 15 maart 2016

Fotoshoot Feestje Rebekka en Kaelyn

Afgelopen zaterdag hebben we ook nog het feestje gevierd van Rebekka en Kaelyn. De mama's waren al de hele middag bezig geweest met het vakkundig krullen van de haren en het opmaken van de meiden. In eerste instantie dacht ik... oh jee, en wat moet ik nu nog doen. Want dat is vaak het meeste van de tijd in beslag neemt. Maar dat was geen probleem hoor, want deze meiden die wisten wel raad met de tijd. Als echte dametjes waren ze aan het passen, zal ik deze aan doen... hmmm... misschien toch deze. En passen deze hakken wel bij mijn jurk. Doe ik een hoed op of niet. Dat soort vraagstukken! Wel hebben we de eerste fotoronde iets uitgebreider gedaan, maar met deze groep was het maar goed dat ze al klaar waren. Ze namen heerlijk de tijd voor alles en genoten er met volle teugen van.

Het foto's maken was echt een hoogtepuntje en ze voelden zich stuk voor stuk heel speciaal. Helaas was er 1 meisje die ziek was en niet de hele fotoshoot mee heeft kunnen doen. Ze vond het zicht baar niet leuk om weg te gaan, maar voor haar was het het beste! Ik vond je een bikkel dat je toch nog zo'n mooie lach hebt kunnen toveren in de eerste ronde.

De derde ronde trouwens die was ook nu weer hilarisch. Wat een leuke meiden, het kon niet gek genoeg.

Ik heb van jullie genoten meisjes!! Veel plezier alvast met deze voorproefjes. De rest volgt over een poosje.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten