zaterdag 19 maart 2016

Combi deel 2 Mijanou, Ben, Matthew en Nova

Weet je nog die leuke foto van Mijanou met haar super schattige zoontje Matthew op haar buik, samen kroelend. Toen waren ze nog in blijde verwachting, maar nu zijn ze dan officieel met z'n viertjes. Kleine Nova is geboren, hoewel de uitgerekende datum nog niet voorbij is. Twee weekjes is ze nu en wat is ze klein en wat is ze mooi.

Toen ik Matthew met een ieniemienie klein poppenwagentje binnen zag komen dacht ik al, Ja! dat wordt hem...Ik had de foto al in mijn hoofd, maar of hij zou lukken dat is altijd maar de vraag.
Het eindresultaat is een compositie van 3 verschillende foto's. Matthew liep dus niet hard door de studio met zijn zusje in de wagen. Veiligheid voor alles. Probeer dit ook niet thuis met een pasgeboren aub.  Maar hoe schattig is het eindbeeld geworden.

Nova is een heel mooi klein meisje met lange armen en beentjes. De gezinsfoto is ook een kopie van de foto die we tijdens de zwangerschap maakten. Toen met de naam van de baby op de buik van mama. Super leuk.

Mijanou en Ben ik wens jullie veel geluk met jullie gezinnetje! En ik hoop jullie natuurlijk nog een keertje terug te zien, maar dat zit wel goed geloof ik.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen\

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten