zaterdag 26 maart 2016

Newborn Noha met grote zus Pari

Gisterenmiddag mocht ik ook Noha van 6 weken fotograferen, samen met grote zus Pari en hun papa en mama. Noha en Pari zijn mooie meisjes, echt zusjes. Pari geeft Noha de hele tijd kusjes en toen ik vroeg of ze Noha op schoot zou willen, zij ze volmondig ja. Ze luisterde aandachtig naar mijn instructies en deed het werkelijk fantastisch. Ze kroelde en kuste haar zusje zo lief. Natuurlijk werd Noha op deze foto waar ze samen op staan ook nog ondersteund door mama, maar dat zie je nu niet meer. Voorzichtigheid voor alles uiteraard.

 Kleine Noha geeft vast een voorproefje op de pasen, want ze ziet er toch wel heel erg schattig uit in het kleine konijntjes pakje wat ze aan heeft. Er zat ook nog een bijpassend broekje met pluizig staartje bij, maar deze foto vond ik zo leuk dat ik toch even deze gekozen heb. Ineens kwam ze omhoog met haar hoofdje en keek ze mij recht aan. Heel bijzonder om te zien, zeker omdat ze pas 6 weekjes jong is.

Zelfs de gezinsfoto is super schattig... wat een leuke shoot was dit!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten