zaterdag 5 maart 2016

combi2 met Tim, Jyoti, Goofy en Nova

Gisteren was er nog een kleine Chihuahua in mijn studio genaamd Goofy. Hem had ik al eerder gefotografeerd, maar toen was het baasje van Goofy nog zwanger. Nu heeft hij een klein mensen-zusje erbij, waar hij nu al dol op is.

Ze heet Nova en ze is heel piepklein... Eigenlijk zou ze pas geboren worden rond 13 maart, maar nu kwam ze al op 18 februari! Maar ze doet het goed en mama ook. Papa is al volleerd papa en verschoont ondanks zijn grote handen, moeiteloos zijn kleine meisje. Die grote handen hebben we uiteraard wel even gebruikt tijdens de fotoshoot, zoals te zien is in de previews.

Normaal gesproken fotografeer ik nooit huilende baby's, maar soms is het zo prachtig!! Het is uiteraard een heel natuurlijke emotie, Nova lag lekker te kroelen tegen papa zijn warme borst, totdat hij haar toch even in haar ogen wilde kijken voor een mooi plaatje. Daar was ze het duidelijk niet mee eens, toch klikte ik twee keer en dit was de foto's die daaruit voort kwam (het duurde echt maar 3 seconden). En ik vind hem prachtig. Je ziet goed hoe klein en sterk ze is.  Dus nee, dit was echt niet zielig voor haar, we zorgen altijd heel goed voor deze kwetsbare kleine kindjes. Ze is daarna weer heerlijk in een dekentje gewikkeld en was meteen weer stil. De kachel stond uiteraard lekker aan voor haar. Wat een poppetje. Ook de andere foto waar ze in papa's armen ligt vind ik geweldig mooi. Enne... hebben jullie haar haartjes al gezien, wat een bos he! Ze heeft zelfs al hele lange wimpertjes, ik ben zo benieuwd hoe ze er over een jaartje uit ziet. Dan is ze vast nog mooier dan ze nu al is, al kan dat bijna niet.

Lieve Jyoti en Tim, ik wens jullie enorm veel geluk met jullie kleine meisje. En ik hoop jullie nog een keertje terug te zien. Veel plezier met de foto's!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten