zaterdag 12 maart 2016

Cakesmash James

Alweer een cakesmash fotoshoot mogen doen vanochtend. Van James dit keer. Vorig jaar fotografeerde ik zijn neefje Joshua, maar nu is James aan de beurt.

Tja en soms... dan wil het gewoon niet. Gelukkig gebeurt het bijna nooit, maar vandaag dreigde de hele fotoshoot te mislukken. James vond er echt niets aan en wilde alleen maar bij mama kroelen. Na een poosje en een zielig snikkende James hebben we de fotoshoot gestaakt.

Maar ik had de tijd (wat op zich een wonder is op zaterdag, maar er was een shoot geannuleerd) en daar hadden ze geluk mee. Dus ik heb ze lekker de tijd gegeven. We hebben rust gecreƫerd in de studio door zijn tantes en neefje even naar buiten te sturen. Mama en hij kroelden en speelden en na een poosje riep ze mij. En ja hoor... hij was weer helemaal bijgekomen.

Maar zitten of taart eten dat ging hij echt niet doen, dat stond vast. En los staan dat gaat nog niet zo heel goed. Dus zetten we een krukje neer waar hij tegen aan kon leunen en dat was de oplossing. Er kwam zelfs een lachje zo nu en dan. En oh ja.... mama, ik miste een paar foto's in de selectie, dus je krijgt er een paar extra.

http://www.in2pictures.nl/?p=cake_smash_fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten