donderdag 24 maart 2016

Even tussendoor

Ik ben nog niet helemaal klaar met dit album uitzoeken en nabewerken maar deze foto wilde ik toch wel heel graag even met jullie delen.
Deze foto uit de combi fotoshoot Zwanger en Newborn maak ik regelmatig, maar deze uitvoering is gewoon erg fijn. Bijna alles klopt hier dat opgeteld bij de rust die moeder en dochter samen uitstralen levert een foto op waar ik trots op ben.

Lieve Jyoti, is dit een beetje wat je in je hoofd had?? Deze foto wilde je zo graag hebben en ik denk dat we kunnen concluderen dat het gelukt is...

Wilt u ook zo'n prachtige combinatiefoto laten maken? Boek dan de combi zwanger-/newbornreportage bij in2pictures.nl fotografie. U komt dan twee keer naar de studio. 1 keer zwanger en 1 keer met je pasgeboren baby.

Lees goed de informatie op de website voordat u boekt, alle prijzen en wat u krijgt voor die prijs staat vermeld op onze website:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten