woensdag 9 maart 2016

Fotoshoot Feestje Sanne

Vanmiddag mocht Sanne haar feestje bij mij in de studio vieren. Vier van de zes meiden waren al eens bij mij in de studio geweest. Dit keer herkende ik ze niet meteen, maar na ze een paar keer goed in de ogen gekeken te hebben kwam het weer boven drijven. De papa en mama van Sanne bleek ik wel te kennen, toch grappig wat een kleine wereld het soms is.

Sanne is een super enthousiast meisje met hele lieve vriendinnen. Ze viel meteen voor twee roze jurken, 1 hele felroze en 1 lange zachtroze jurk. De lange jurk stond haar geweldig, dus de keuze was snel gemaakt. Haar golvende haar draaide we nog een beetje extra in de krul, wat een wel heel fantastisch resultaat opleverde. Lipgloss en glitter make-up erbij en klaar... de glamourronde kon beginnen.

Alle andere meiden kozen ook iets moois en gingen volledig in de metamorfose. Ze genoten intens van de glamourronde. Maar toen de gekke ronde begon bleken ze daar ook wel raad mee te weten!
Wat een grappige meiden. Een van de meiden loopt in clownspak met pruik door de studio te banjeren en roept bloedserieus,"ik weet niet, maar ik voel me net een clown...". We kwamen niet meer bij van het lachen. Leuke meiden!!

Wat heb ik toch leuk werk.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten