woensdag 21 oktober 2015

"Vuil worden mag" Mini-Herfst shoots

Vandaag heb ik samen met Naomi een groot deel van de dag in het bos doorgebracht voor de "Vies worden mag" Mini-Herfst fotoshoots!!!

Ze hadden veel regen voorspeld maar dat viel reuze mee. We hebben tijdens de shoots alleen maar wat druppeltjes gehad. Er stonden 9 shoots gepland, maar soms worden kindjes ziek en dan kun je geen foto's maken. En soms loopt het anders dan je van te voren bedenkt, dus uiteindelijk heb ik 6 mini-sessies gedaan vandaag. En ik kan jullie zeggen... het was fantastisch!!

Het Ruigeplaatbos is prachtig, de speeltuin is ideaal voor de kinderen en de natuur daar zijn Naomi en ik beide dol op. Naomi heeft mij enorm geholpen met sjouwen, ze nam alles van mij over, wat heel fijn is, omdat ik het nog steeds rustig aan moet doen. Maar daarnaast heeft ze ook gewoon de camera ter hand genomen en de meest fantastische close-ups geschoten! Heeft het toch nut dat ze al 4 workshops van mij heeft bijgewoond ;)  Ze heeft gewoon inzicht en dat is wel erg leuk om te zien.
Gevolg is wel dat ik enorme aantallen foto's heb van alle kinderen. Ik heb daarom besloten dat jullie zelf uit de enorme selecties die ik al voor jullie gemaakt heb, zelf jullie 6 foto's mogen kiezen. Hoe? Dat zal ik jullie in de mail uitleggen.

Naomi en ik willen jullie in ieder geval allemaal heel erg bedanken voor het komen, ondanks de weersvoorspellingen! Op de foto's is helemaal niets terug te zien van de druppeltjes, het lijkt wel of de zon schijnt.
En de kinderen, die waren allemaal fantastisch vandaag. De een nog liever en schattiger dan de ander. Het begon met kleine Mathijs die helemaal in zijn element was in het bos en we eindigden de serie met Lyndon en Amy-Lynn die met hun mooie fel gekleurde kleding en liefde voor elkaar zo'n prachtige serie hebben neergezet. Maar natuurlijk ook alle jongens en meiden die daar tussen zaten, super bedankt!

http://www.in2pictures.nl

http://www.facebook.com/in2pictures












Geen opmerkingen:

Een reactie posten