zaterdag 17 oktober 2015

Post Wedding Shoot met Marion en Heidi

Gistermiddag heb ik toch zo'n ontzettend leuke fotoshoot mogen doen. Een Post-Wedding Photoshoot, mijn allereerste!

Twee zussen die beide deze zomer getrouwd zijn. Marion trouwde dit voorjaar, zij had een prachtige trouwjurk aan met knalgroene schoenen, de zelfde kleur als de jurken van haar bruidsmeisjes. Het werd de thema-kleur van haar bruiloft met Kevin. Haar zus Heidi trouwde in augustus met Gerard. Hun bruiloft mochten Patrick en ik fotograferen. Het was een geweldige dag! Jullie herinneren je vast wel de foto van bruid Heidi en haar zoontje Sem die een lantaarntje aan zijn moeder geeft. Zo'n prachtig sprookjesachtig plaatje...

Maar gisteren dus de zusjes Marion en Heidi samen in bruidsjurk in de studio. De shoot was een cadeautje van Marion voor haar zus. Ze hadden zelfs hun haar en make-up precies zo laten doen als op hun trouwdag. Echt helemaal geweldig en super leuk om te doen. We hebben best een hoop verschillende foto's gemaakt, samen maar ook alleen. Grappig en serieus.

Meiden ik vond het echt helemaal leuk!! Ik heb enorm genoten! En ik weet bijna zeker dat dat ook voor jullie geldt. Zo leuk om nog een keer je bruidsjurk te mogen dragen.

http://www.in2pictures.nl/?p=pre-wedding_fotoshoot/index#Portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten