zaterdag 17 oktober 2015

Combireportage deel 1 - Sabrina, Andy en Shady

En daarna mocht ik weer een baby op komst fotograferen, zo leuk altijd die combi's. Nu deel 1 met de kleine vent nog in de buik en straks zie ik ze weer, maar dan zonder dikke buik en met baby. Wat een genot.

Sabrina was duidelijk in wat ze wilde, ze keek mijn voorbeeldboek en zei; zwart-wit, ja dat vind ik mooi. Dat wil ik, wat vind jij Andy... jij zeker mooi, doen we!

Dan pakt ze haar tas uit, die vol zit met super leuke kleurrijke kleding!!?? Vraagtekens boven mijn hoofd, haha... dat klopt niet bij elkaar zei ik. Ze moesten er zelf ook erg om lachen, ja dat klopt inderdaad! Maar kleurenfoto's vinden we ook mooi.
En nu is nog de grootste grap (en daar kom ik nu pas achter, als ik de voorproefjes al klaar heb) dat er geen een zwart-wit foto bij de voorproefjes zit. Nou ja, komt wel goed hoor. Maar het blijft grappig.

We hebben dus een heel veelzijdige fotoserie gemaakt, waar echt wel een aantal series bij zitten die echt vragen om een zwart-wit bewerking. Maar dus ook een heel kleurrijke serie, eentje weer wat stoerder, heel lief, romantisch en... hihi...haha...ik weet de naam!! Maar ik zeg mooi niks. Je kunt me ook niet omkopen, dus probeer het maar niet. Gewoon nog even geduld. Maar wat een geluk voor dit lieve stel. Ooit dachten ze nooit het geluk van een eigen kindje te kunnen ervaren, maar het lijkt er nu toch echt van te gaan komen, wat prachtig.
Lieve Andy en Sabrina, geniet nog van deze laatste weken enne... Sabrina... chilllllllll.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten