zaterdag 3 oktober 2015

Combi 2 Tamara, Martijn, Luka en Giovanni

Vanochtend mocht ik het kleinste en het grote mannetje van Tamara en Martijn fotograferen. Luka fotografeerde ik al eerder toen hij net zo klein was als zijn broertje Giovanni nu is, 7 weekjes. Ook de zwangerschapsshoot hebben ze bij mij gedaan. Super leuk om te zien hoe het gezin nu weer een stukje completer is geworden.

Deze ontzettend lieve mama is maar wat trots op haar drie mannen en ook op het feit dat ze haar kleinste zoontje zelf mag voeden. Het moment waarop je je kleintje aan de borst laat drinken is magisch en ik vind het ook altijd prachtig om vast te leggen. Zo'n intiem en klein moment wat groots is in de beleving van de twee waarom het gaat. Geweldig. Ik heb uiteraard even toestemming aan deze mama gevraagd, maar ze is erg blij met de foto en dus mag deze gedeeld worden.

Ook Luka deed het weer ontzettend goed, hij is nog klein en heeft nog niet echt een idee bij wat we aan het doen zijn. Maar hij werkte prima mee en hij wist zich zelfs ook te herinneren wat we de vorige keer hadden gedaan. Zo klein is ie dus ook weer niet!

Kijk en geniet van deze blog...

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten