zaterdag 31 oktober 2015

Fotoshoot Feestje van Fransje;

En vanmiddag mocht ik weer een gloedjenieuwe groep meiden in mijn studio verwelkomen. Nog niemand erbij die al eerder was geweest, super leuk natuurlijk. 8 meiden uit Dordrecht kwamen hiernaartoe om de verjaardag van Fransje mee te vieren.

Fransje is een heel leuke meid die precies weet wat ze wil. Haar vriendin kwam al filmend binnen, want de dames hebben een eigen youtube kanaal. Dit groepje representeerde erg goed de gemiddelde tieners van dit moment, aangezien een van de eerste vragen was: "wat is de wifi-code?". Haha... nu vind ik dat natuurlijk helemaal geen probleem, want dat is nu eenmaal in deze tijd zo. Alles werd vastgelegd op film en foto, zolang ik mijn werk maar kan doen heb ik er geen bezwaar tegen. En ik ga morgen toch eens even kijken hoe charmant ik weer overkom op film... nou... vooruit dan maar.

Het was een erg leuke groep meiden, ondanks dat ze met z'n achten waren, waren ze eigenlijk best rustig. Ze vonden elkaar eigenlijk allemaal wel erg aardig. Er waren erbij die zich ernstig zorgen maakten, toen ik begon over een "glamour" ronde, want daar houden ze helemaal niet van. Maar ze waren al snel gerust gesteld toen ik vertelde wat dat nu eigenlijk in houd. Iedereen kan en mag hier zichzelf zijn en je hoeft niets te doen wat niet goed voelt.
En dat gebeurde dus ook niet. Ze hebben zich aardig uitgeleefd en naar mijn idee enorm genoten en ik dus ook!

Thanks girls...

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten