donderdag 8 oktober 2015

Cakesmash fotoshoot Likayli

Vanochtend heb ik alweer zo'n fantastisch leuke cakesmash fotoshoot mogen verzorgen. Dit keer was Likayly aan de beurt. Deze fotoshoot was gewoon voor de fun, niet voor haar eerste verjaardag want ze is al 1 jaar en 5 maanden oud. Ze vond het allemaal ook wel een beetje gek hoor. Ze had vieze handen en niemand wilde ze schoon maken. Ze knoeide op de grond en niemand vond het erg! Raar hoor... Taart eten uit de hand dat was al helemaal vreemd, maar stiekem toch ook wel lekker. Ze keek ook af en toe naar haar moeder met een blik van; "ik ga het echt doen hoor... ga je mij nog tegen houden of niet?".
Ik heb haar moeder wel even gewaarschuwd dat ze vanavond waarschijnlijk de spaghetti ook gewoon met haar handen wil eten, maar ach... wat geeft het!

Over de taart zullen we het maar niet al te lang hebben, want die was al ingestort voordat we überhaupt begonnen waren. Maar dat is een ander verhaal.

Haar moeder belde gisteren en vertelde dat ze graag een beetje een jungle thema wilde. Maar ja, dat heb ik nu niet direct standaard in de collectie zitten zeg maar. Maar toen heb ik de hulp in geroepen van onze lieve buren van Floralicious, ik mocht even voor een uurtje een paar mooie planten lenen en dat in combinatie met de door mama gekochte vlinders, werd het toch nog een beetje jungle achtig! Super leuk toch?! Ik word er in ieder geval erg vrolijk van!

http://www.in2pictures.nl/?p=cake_smash_fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten