woensdag 14 oktober 2015

Combireportage deel 1 - Marian, Alvar en Isla

Vanochtend mocht ik de zwangerschapsreportage schieten voor Marian en Alvar. Zij hebben samen al een dochtertje genaamd Isla. En nu verwachten ze een tweede kindje. Ze weten nog niet of hun tweede kindje een jongen of een meisje is en dat vind ik altijd zo leuk. Dan blijft het echt een verrassing.

Isla is een typisch meisje van 2, ze is wel slim voor haar leeftijd hoor, dat wel. Ze kijkt de kat uit de boom, maar het duurt niet lang voordat ze echt los komt. Ze vind al het speelgoed geweldig en is in eerste instantie echt niet van plan om op de foto gegaan, ze zegt dat ook gewoon! Heerlijk toch, daarom houdt ik zou van kinderen, altijd eerlijk. Maar haar mama leren dansen dat wilde ze wel of een foto maken van papa en mama dat was ook leuk en wat dacht je van een wedstrijdje wie de dikste buik heeft?! Dat was pas echt leuk! Dus hebben we "geen" foto's gemaakt maar gewoon lekker gespeeld. Maar ja, laat ik nou toch al die lekkere speelmomentjes vastgelegd hebben... haha.
Op een bepaald moment had ze het wel door hoor, want ik zei al, dit is een slimme 2 jarige.

Ik ben heel benieuwd of Isla een broertje of zusje gaat krijgen, maar hoe het ook zal zijn. Ik mag het gezin straks nog een keertje fotograferen! Ze hebben namelijk een combi-reportage geboekt en dus komen ze straks met hun kleine baby. Ik heb er nu al zin in.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten