zaterdag 10 oktober 2015

Bruiloft Bob en Jacqueline

Gisteren mocht ik zo'n beetje elke minuut van de bruiloft van Bob en Jacqueline van heel dichtbij mee maken, samen met mijn man uiteraard die mij altijd begeleid op zulke dagen. Bob en Jacqueline zijn al een poosje samen en hebben samen een prachtig zoontje genaamd Luuk. Hij is pas 1 jaar, maar hij bleek het perfecte bruidsjonkertje te zijn. Tijdens het foto's maken deed hij het heel goed. Een half uur lang straalde hij op alle foto's, maar daarna hebben we hem lekker met opa en oma naar huis laten gaan, zodat het bruidspaar samen nog even samen door kon en Luuk nog even kon slapen voor de ceremonie.

Jacqueline is een echte regelaar... ze hadden een excel sheet, waarin de hele planning tot in de details was uitgewerkt. En die details, dat is toch wel echt haar specialiteit is gebleken. Werkelijk aan alles had ze gedacht. De woonkamer was prachtig versierd, maar ook de trap, de voortuin, de slaapkamer waar ze zelf om ging kleden en ook de kamer waarin Bob ging omkleden, was voorzien van accessoires. Het bed werd door moeders nog even voorzien van spierwitte schone lakens en de speciaal aangeschafte kaarsen konden op de nachtkastjes. Echt helemaal geweldig. Ze had ook een aantal foto-voorbeelden opgezocht op Pinterest, waar ik met alle liefde aan meegewerkt heb.

Mijn man zorgt altijd voor de meest geweldige close-ups met de telelens en ik ben altijd van de groothoek. We zijn daardoor een goede aanvulling op elkaar. De sfeer werd meteen duidelijk gemaakt door de trouwkleding van dit koppel. Jacqueline droeg een fantastische champagne kleurige satijnen jurk met daar overheen een prachtige kanten jurk, bewerkt met pareltjes, glimmertjes en de meest spectaculaire rug die je je kunt bedenken. Echt top! Bob droeg een prachtig bruin/taupe kleurig pak met daaronder weer een champagne kleurig gilet en das. Geweldig. Tja en dan Luukje... op het hangertje zag het er al prachtig uit, het romper-overhemdje en het driedelig kostuum in maatje "drie-keer-niks", echt te schattig voor woorden. Dan moet je er nog even zijn blonde krullenbos bij bedenken om het plaatje compleet te maken.

De reportage is gemaakt in Zwijndrecht, bij het echtpaar thuis en in het Arboretum. Een prachtige plek, waar voldoende kleur aanwezig was voor een vrolijke fotoshoot. Daarna zijn we naar het Kijfhoekkerkje gereden (ook in Zwijndrecht). Dit is echt een schattig kerkje midden in de natuur. Van binnen en van buiten een idyllisch plekje om te trouwen!
Bob is wel echt een gangmaker hoor trouwens en overal voor in! We kwamen een groepje schoolkinderen tegen die kennelijk op onderzoek uit waren, aangezien een van de jongetjes gewapend was met een vergrootglas. Ik vroeg hem of we deze even konden lenen en dat vond hij goed. Bob twijfelde geen seconde en ging meteen los, wat uiteindelijk geleid heeft tot een hilarisch grappig plaatje! Wat hebben we een lol gehad, ook met Jacqueline die mij enigszins bezorgd vroeg of ik toch niet haar billen aan het fotograferen was, toen ik op mijn rug op de grond lag midden in het park om onder haar jurk te kunnen kruipen... maar nee hoor, ik lag alleen onder het bovenlaagje en het heeft toch wel een mooie foto opgeleverd vind ik zelf.

"Kant en Romantiek" dat zijn de codewoorden van deze bruiloft. Ik heb enorm genoten en ben nu weer aan het genieten tijdens het bekijken van de vele foto's die we samen geschoten hebben.

http://www.in2pictures.nl/?p=bruidsfotografie/index#Bruidsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten