donderdag 22 oktober 2015

Combi1 Carmen en Jarno

Vanochtend was dan eindelijk het moment aangebroken voor Carmen en Jarno. Hun zwangerschapsfotoshoot stond op het programma. Vorig jaar juli waren ze ook bij mij in de studio, maar toen gewoon voor een mooie reportage van hun samen. Toen poseerden ze samen met roze kleding en roze ballonnen! Nu is de kleur van de ballon op de foto wel bekend, maar alleen bij Carmen en Jarno (en bij mij natuurlijk... haha!). Zou de ballon wederom roze zijn, of toch blauw? Of nee, roze toch... nee blauw... ach hoe het ook is. Dit kindje is zo ontzettend welkom op deze wereld, dat het helemaal niet uitmaakt of ze een jongen of een meisje verwachten. Iedereen die uit liefde een kindje verwacht is gewoon blij wanneer het kindje gezond en wel ter wereld komt, dan is verder niets meer belangrijk.
Jarno wordt echt zo'n plaag-papa volgens mij, maar dan in de meest positieve zin van het door mij bedachte woord. Hij houdt van grapjes maken en een beetje plagen zo nu en dan. Hij staat Carmen ook tijdens de shoot steeds een beetje uit te dagen en juist dat werkt nou zo ontzettend goed tussen deze twee. Wat zijn jullie leuk samen.
En wat komt deze baby in een warm nestje terecht straks. Ik wens jullie veel geluk de laatste vier weken van de zwangerschap en nog meer als de kleine er straks is. Dan zie ik jullie weer terug in de studio en dan kunnen we eindelijk de kleur van de ballon onthullen!! Nog even geduld dus...

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten