zaterdag 3 oktober 2015

Tweeling Davira en Rémar

Ook weer zo leuk!! Vanmiddag waren Davira en Rémar weer terug. Elk jaar mag ik deze tweeling fotograferen en omdat ze dit jaar 3 zijn geworden is dit dus de vierde keer dat ik ze voor de lens heb. Zo leuk dat je een band opbouwt met kindjes die je vaker ziet.
Ze hadden er ook zin in, want nog voordat ik klaar was met mijn verhaal kwam Davira mij al halen om te spelen op het witte papier. Dus toen zijn we maar snel begonnen.
Davira en Rémars mama houdt erg van gezelligheid en vrolijke kleurtjes, dus hebben we samen gezorgd voor een frisse en kleurrijke serie foto's.
De kinderen genoten en wilden nog wel langer blijven, ik snap het wel, want ze hebben zelfs tijdens de shoot met water mogen spelen!

Met een ballon en een grote glimlach en na een dikke knuffel gingen ze twee uurtjes later weer de deur uit. Wat een schatten!! Ik heb zo ontzettend genoten!!

Oh ja, Claudia, de tekst op de eerste foto heb ik even van jouw Facebook pagina afgehaald!!

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten