zaterdag 24 oktober 2015

Djaydenn 4 jaar

Nog maar een paar nachten slapen en dan wordt Djaydenn 4 jaar. Het was vandaag de vijfde keer dat hij bij mij in de studio was, aangezien de eerste keer was toen hij net geboren was. Of tel ik nu verkeerd Jo-Ann... nou ja, hoe dan ook. Djaydenn is al volledig gewend aan mij en aan het foto's maken. Hij is nog geen minuut binnen en vraagt al, zal ik vast daarheen gaan gevolgd door, zullen we beginnen.
Maar ik wil eerst even weten wat de wensen zijn. Mama verteld dat in ieder geval het overhemd weer mee is. Elk jaar fotograferen we Djaydenn in dit overhemd met het idee dat hij er ooit helemaal in groeit en dat het op die manier een leuke serie foto's geeft waarin je hem ziet groeien! En dat groeien dat heeft hij weer ontzettend goed gedaan zeg. Vorig jaar konden we net zijn schoenen zien en nu zien we al een deel van zijn broekspijpen. Wat een heerlijk ventje. We proberen ook steeds het kopje koffie en/of de telefoon terug te laten komen. Omdat over 10 jaar de telefoons waarschijnlijk ook mee gegroeid of gekrompen zijn. Zo leuk dit....

Typisch is wel dat Djaydenn in alle drie de voorproefjes meerdere keren voor komt. De eerste foto is een Super Mario foto geworden. Djaydenn is dol op het spel Super Mario en zijn hele kamer is in die stijl aangekleed, hoe leuk is het dan voor hem om zelf in het spel te zitten voor 1 keertje...

De laatste foto is een ideetje van mij... Ik liet hem met een krijtje zogenaamd tekenen op mijn zwarte achtergrond. Hij ging er helemaal in op ook al stond er niet "echt" iets op het papier. Ik denk wel dat hij verbaasd is als hij ziet wat hij nu allemaal getekend heeft! haha... 
Ik vroeg hem wel wat hij zou tekenen als het echt kon. Hij zei een boom en ikke... Djaydenn. En verder?? Verder niks, gewoon ikke en een boom! Nou dat dus... voor de aankleding heb ik toch nog maar wat aangevuld, maar het is geweldig toch? 

Bedankt weer Djaydenn, ik heb weer van je genoten!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten