woensdag 15 juli 2015

Combireportage deel 1- Anique en Michel

De laatste fotoshoot voor onze vakantie, dat was de fotoshoot met Anique en Michel. In verwachting zijn is zo mooi en zo leuk. Ik kan het nog zo voor de geest halen ook al is mijn laatste zwangerschap al 15 jaar geleden. Anique en Michel genieten hier ook met volle teugen van.

Michel is trots, trots op zijn vriendin en hij werkt maar al te graag mee. Want hij vind deze foto's wel heel belangrijk. Maar het boek met babyfoto's is toch eigenlijk nog leuker! Nou ja, dan bof ik weer, want ook die kleine baby mag ik straks fotograferen.

Unique is wat onwennig in het begin en dat is redelijk logisch. Want dan sta je daar... Vier lampen, camera en een vreemde vrouw voor je neus. Maar het duurde niet lang voordat ze helemaal thuis was. We hebben prachtige foto's van haar kunnen maken, waar ze zeker weten met veel plezier op terug zal kunnen kijken.

Ik wens jullie nog veel plezier tijdens deze zwangerschap en nog veel meer plezier, liefde en geluk na deze zwangerschap en met jullie kleintje. De voorproefjes stuur ik jullie per e-mail.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten