zaterdag 11 juli 2015

Combireportage deel 1 - Tamara, Martijn en Luka

En na de mooie en lange dag van gisteren stond ik gewoon vanochtend weer fris en fruitig in de studio om de zwangerschap van Tamara en Martijn vast te leggen. Dit is weer zo'n stel wat twee jaar geleden ook al bij mij in de studio was vanwege de geboorte van hun eerste zoontje en  nu is nummer 2 op komst en dus herhalen we de fotoshoots nog een keertje, alleen doen we dat nu met z'n drieën en dat is altijd een uitdaging met een kindje van 2 jaar erbij.

Maar Luka was leuk, heel leuk. Hij vond dan wel niet alles leuk of grappig wat wij deden maar ik vond hem wel leuk. Kindjes van deze leeftijd moet je steeds een beetje verleiden om mee te doen met de "spelletjes" die we doen. En dat lukte best wel goed eigenlijk. Het geeft op die manier de meest ontspannen en leuke foto's.

We hebben zo snel mogelijk alles gedaan wat we wilden met Luka erbij, daarna heb ik meer gefocust op Tamara en haar mooie buik. En oh ja.... we wilden ook nog wat foto's met Martijn natuurlijk, sorry Martijn... dat schoot er een beetje bij in. Maar ik heb het op het einde goed gemaakt met je en die foto ook nog gekozen voor in deze blog, goed he!

Veel geluk met de bevalling straks en natuurlijk met jullie kindje. Tot over een paar weken/maandjes, dan zie ik jullie weer.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures








Geen opmerkingen:

Een reactie posten