woensdag 15 juli 2015

Combireportage deel 2- Olga- Antoon en Yfke

Olga en Antoon waren vandaag voor de tweede keer in de studio. Nog niet zo lang geleden fotografeerde ik Olga en Antoon toen hun meisje nog in de buik zat. Toen wisten ze niet of ze een jongen of een meisje zouden krijgen. Toch hebben we toen foto's gemaakt met de naam van de baby in blokken.... hoe kan dat?! Nou we hebben gewoon drie verschillende foto's gemaakt. Twee jongens varianten, want over die naam waren ze nog niet helemaal uit en een meisjes variant. Toen hun kleintje een prachtig meisje bleek te zijn hoefde ze dus niet meer te kiezen, want de meisjesnaam stond al vast. Yfke is het geworden!! Zo leuk...

Maar die kleine lieve schattige Yvke van net drie weekjes jong had ook een beetje een stoute kant... haha!! Ik ook met mijn grote mond. Ik had net zitten vertellen over Michael en Kimberley en hun zoontje Logan van gisteren. Dat die papa aan het begin van de shoot zei "nooit", toen ze zich zorgen maakte over het plassen tijdens de shoot en hij vervolgens 4 keer onder geplast werd.
Yfke vond het kennelijk een mooi verhaal en dacht dat kan ik beter. Zie je dat schattige witte donsje waar ze in ligt?? Nou die is niet meer wit! Sterker nog, het is voor het eerst tijdens een fotoshoot dat we een baby in bad moeten stoppen tijdens de shoot en dan doe ik dit toch al zo'n 5 jaar. haha... Nou ja, de wasmachine is geduldig!

Bedankt papa voor de leuke backstage foto!

Verder was Yfke echt superlief en schattig en behoorlijk allert, ze was heel erg wakker en hongerig. Haar moeder wilde een foto met het geboortekaartje, maar een mutsje vond ze ook wel leuk. Ik pakte mijn mandje met mutsjes en meteen pakte ze het uilenmutsje eruit. Wat precies leek op het uiltje op haar geboortekaartje... Tja... hier moesten we iets mee doen!! En zeg nou zelf, is ze niet super schattig?!

Gelukkig heb ik twee witte pluche kleden, die ik in de volgende shoot nog gewoon kon gebruiken.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten