woensdag 1 juli 2015

Newborn reportage Nikki

De papa en mama van Nikki hebben een newborn reportage cadeau gekregen en heel graag wilden ze zo snel mogelijk de foto's van hun meisje laten maken. Vandaag is ze precies 1 maand jong en dus een mooi moment voor haar eerste echte fotoshoot!

Nikki begint heel erg wakker en lijkt niet van plan om te gaan slapen. Ze wil heel graag alles mee maken. Maar ze wordt moe, dat is duidelijk te zien. Dus nemen we een pauze en al snel valt ze toch in slaap. Als ze 'echt' slaapt neem ik haar weer over voor een paar mooie slaapfoto's. Die schieten we tegen de roze bloesem achtergrond. Het levert heerlijke meisjesfoto's op. Het slapen duurt niet heel lang, maar als ze wakker wordt is ze nog steeds tevreden.

Tegen half 3 krijgt ze echter honger en dus besluiten we haar wat eerder dan de bedoeling was de fles te geven. En dat werkt, want daarna krijgen we nog de gelegenheid om die prachtige foto samen met papa te schieten. Echt een stoere papa foto! Ik ben er zelf trots op en ik denk deze papa nog meer.

Omdat we de shoot tegen een donkere achtergrond begonnen zijn is dit een heel veelzijdige reportage geworden met mooie, lieve, eigenwijze en schattige foto's en hier en daar een klein lachje. Ik was steeds een beetje te laat, want zodra ik mijn camera eventjes neer legde begon ze te lachen. Nou ja... een klein lachje had ik kennelijk toch nog te pakken!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten