donderdag 9 juli 2015

Zwangerschapsreportage Amanda en Jeffrey

En als laatste mocht ik gisteren nog de zwangerschap van Amanda fotograferen. Ik heb haar en haar vriend al een keer eerder gefotografeerd, dat was de dag nadat ze ontdekte dat ze in verwachting was. Toen al wist ze dat ze graag een zwangerschapsshoot wilde en nu was het dan zo ver.

Het moesten niet van die standaard foto's worden en dus hebben we samen goed gekeken naar wat ze mooi vinden en daar de fotoshoot op aangepast. Geen probleem uiteraard. We bespreken voorafgaand aan elke fotoshoot altijd met de gasten de wensen en vooral ook de dingen die ze niet willen. Dat schept duidelijkheid en zo kun je concreet toewerken naar een reportage waar zij en ik achter kunnen staan.

De resultaten van deze fotoshoot willen ze heel graag eerst zelf bekijken en dat begrijp ik maar al te goed. Daarom geen voorproefje. Lieve Amanda en Jeffrey ik wens jullie heel veel geluk nog met deze zwangerschap en straks met jullie kleine mannetje!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten