zaterdag 4 juli 2015

Cakesmash Raquel

Vorig jaar werd kleine Raquel veel te vroeg geboren. Een klein maar super sterk en dapper klein meisje... nog voordat ze eigenlijk geboren had moeten worden mocht ik haar al fotograferen. Dapper is ze nog steeds, maar klein... nee hoor! Raquel is gegroeid en goed ook. Bovendien is ze gezond en dat is uiteraard nog het aller belangrijkste.

Raquel houdt alleen niet zo van vies worden... en ja, tijdens een cakesmash wordt dat wel een beetje van je verwacht ;).  De hapjes van mama haar vinger waren wel lekker, maar zelf was ze niet echt van plan om van haar tompouce te eten. Totdat ze naar haar moeder wilde kruipen en languit in de tompouce lag. Toen ze de room op haar benen zag nam ze toch zelf een hapje... en dat was het wel zo'n beetje... haha! Maar dat maakt de foto's er niet minder leuk op hoor. Kijk maar....

Raquel heeft veel verschillende gezichtsuitdrukkingen waar ik erg om heb kunnen lachen, maar de look in de derde foto vind ik toch wel briljant hoor! 

Don't mess with this little girl!!!

Lieve Raquel, heel veel plezier morgen op je allereerste verjaardagsfeestje!! Ik ben blij dat het zo goed met je gaat en ook blij dat ik je nu voor de tweede keer heb mogen fotograferen!

Dikke kus!!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten