donderdag 9 juli 2015

Kinderreportage Keano en Lorena

Keano en Lorena waren gisterenochtend weer bij mij in de studio. Ik heb deze twee lieve kindjes al vaak mogen fotograferen. Eerst Keano toen hij nog alleen was en sinds een bijna twee jaar heeft hij er een zusje bij. Keano is een echte lieverd. Hij is behulpzaam, eerlijk en luistert zo ontzettend goed dat je soms wel eens denkt... Keanu doe eens een keer iets ondeugends... maar dat zit gewoon niet in zijn aard. Hij heeft heel veel geduld ook met zijn zusje, want tja, meiden hebben nu eenmaal meer pit. En Lorena die laat het wel merken als ze iets niet leuk vind. Maar Keano maakt het niet uit, hij blijft kalm. Zo bijzonder. Dat maakt het fotograferen van dit duo natuurlijk een heel stuk makkelijker. En dat is ook de reden dat ik zijn verzoekje om op de foto te gaan met een Minion ingewilligd heb. Ik heb even mijn best voor je gedaan Keano! Hoe vind je de foto geworden?

Lorena is trouwens ook een heel lief meisje hoor, maar zoals ik zei met iets meer pit. Stil zitten is geen optie voor haar en om eerlijk te zijn, verwacht ik dat ook niet van kindjes van haar leeftijd. Maar ze doet het goed, ondanks dat ze eigenlijk niet zo lekker was.
Ze kruipt af en toe lekker bij haar broer of gaat even alleen op de foto. Allemaal geen probleem.

Bedankt weer Angela voor het vertrouwen!! En tot de volgende keer...

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten