vrijdag 15 november 2013

Mini-kerstfotoshoot Emily

Emily die ken ik al 2,5 jaar.. want dat is zo ongeveer hoe oud ze is...Haar mama mocht ik al zwanger fotograferen en daarna heb ik Emily gefotografeerd toen ze net geboren was en vervolgens nog twee keer, 1 keer in een minishoot en 1 keer tijdens een familieshoot.

Emily's moeder Angela vind 2 uur voor haar dochtertje wel een beetje veel en wil eigenlijk gewoon 1 leuke foto. Tja, dan is de minishoot natuurlijk ideaal.

Ze wilde Emily graag in haar elfenjurkje op de foto hebben met de roze twinkel achtergrond. En dat kan natuurlijk. Ik heb daar zelf een gloednieuwe prop aan te gevoegd; echte wolken om in rond te springen... en dat vond Emily wel wat. Ze vond het heerlijk die zachte wolkjes onder haar voetjes.... en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het eindresultaat wel heel erg leuk vind.

En met wat toegevoegde sneeuwvlokjes heb je meteen een kerstkaart die nu eens een beetje anders dan anders is... Het geeft een heel leuk fris beeld. Weer eens wat anders dan rood met wit.

Leuk om jullie weer te zien Angela en Emily




Geen opmerkingen:

Een reactie posten